Verhogen effectiviteit lectoraat:
- Analyse curricula op centrale thema’s en overkoepelende concepten
- Uitwerken tot masterclasses
- Vastleggen in Flipping the Classroom model
- Samenwerking lectoraat en expertdocenten
- Fasering: elk jaar opbouwen volgens PDCA, iedere locatie draagt bij
2. Digitaal maken van de Cito uitslagen
Dag 2
3. mailen
Audrey Cartile, Ministry of Education
audrey.cartile@ontario.ca om te linken met de andere divisie die de pabo in
haar portefeuille heeft
4. contact tweede
presentor; welke bronnen liggen er onder het programma, heart and mind, student
as a whole, presentor verwees naar studies regarding student achievement
engagement
5. contact derde presentor: inductiefase
6. verbinding maken met OISE: MLI & MLE (docentuitwisseling, studentuitwisseling, samenwerking op gebied van onderzoek, curriculum vergelijk, kennisbasis vergelijken)
Dag 3
8. Leven, Leren en werken: Alignment well being character building in alle uitingen, visualiseren en examples are: class pledge and gratitude letter and every where on the wall examples, what do you need from me during this year. FHKE: bekijken hoe de waarden van de organisatie doorvertaald kunnen worden in de hele organisatie. (Voorbeeld bibliotheek en ingang).
9. Groep 9-10 (overgang basisonderwijs naar voortgezet onderwijs): het moment van de overgang in het ontwikkelingsproces van tieners. Is 14 jaar een beter moment dan 12 jaar? Wij weten het nu niet, maar zijn nieuwsgierig naar onderzoek dat hier meer licht op kan werpen. Dat kan uitwijzen of experimenten met een groep 9 en 10 die sommigen basisscholen graag zouden aangaan, ook vanuit de ontwikkelingspsychologie goed onderbouwd zouden kunnen worden.
10. Visualisatie van leerdoelen en de relatie van opbrengstgericht werken en middenlange termijn doelen
No comments:
Post a Comment